۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

بلاخره Adyco پول ما را نداد

شرکت بی مسئولیت و سازنده دستگاه ها و سیستم های فرستنده بلوتوث bluesmart بلاخره پول ما را نداد . البته این شرکت نرم افزار و سیستم های ارسال sms را هم می فروشد . اما دستگاه من را که کلی هم به آن خدشه وارد کرده بودند ، برای من ارسال کرند . می دانم که نه مشتری و نه رضایت مشتری برای این شرکت اصلا مهم نیست .

۳ نظر:

  1. هر چي ميگه اين بنده خدا راست ميگه
    من يكي از نماينده هاي اين شركتم

    پاسخحذف
  2. سلام
    هر چي بيشتر ميخونم بيشتر حرصم در مياد
    اين همون بلايي بود كه سر منم اومد. منم نماينده اين شركت هستم.منتها عملا ديگه كاري واسشون نميكنم. آبروي شركت ما تو شهرمون رفت با اين دستگاه بلوتوث . كار نميكنه كه. نهايت خيلي خوب كار كنه 30 دقيقه. بعد هنگ ميكنه. من با چند تا اداره قرارداد بستم از اعتبار خودم گذاشتم واسه اينا هفته اول با فضاحت دستگاه پس فرستاده شد. هر بارم كه با ببرزاده حرف زدم ميگفت ايراد از يه چيز ديگست الا دستگاه خودشون. خلاصه عملا من قيد دستگاههاي اينها رو زدم ديگه نميفروشم واسشون.
    شما هم خون خودت كثيف نكن.

    پاسخحذف
  3. با سلام
    جواب مدیر
    دوست گرامی ، برای بلایی که درست مثل خودم بر سر شما نیز آمده متأسف شدم . بنده نیز اعتبار چندین ساله ام بین شرکتها و فامیل از بین رفت . این آقای ببرزاده جوری با آدم صحبت می کرد ، که آدم باورش می شد که شاید ایراد از خودم بوده است . اما با صحبت های شما بیشتر به شیاد بودن این آقا پی بردم. این شرکت ما را به دشمنی و همکاری با شرکتهای رقیب ، متهم کرده است . اگر مایلید خودتان را بیشتر معرفی کرده و بفرمایید در کدام شهر نماینده ایشان بوده اید .


    با تشکر
    مدیریت وبلاگ

    پاسخحذف