۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

دوستان علاقه مند به پی گیری کار شرکت متخلف آدی کو

دوستان عزیز دیروز دیگر به شرکت ضرب العجل دادم و شرکت (یاشار ببر زاده) به من گفت هر کاری که خواستی انجام بده. من هم که این وبلاگ را یک ماه پیش آماده کرده بودم ، اما آن را در شبکه قرار نداده بودم ، آن را در شبکه گذاشتم . تا به حال 2 ماه است که از آنها خواهش می کردم ، اما جدی نگرفتند . اما باید حقوق مشتری و مصرف کننده رعایت شود . خلاصه با آنها تماس گرفتم و آدرس سایت را به آنها sms زدم . خیلی sms بین ما بالا گرفت . حالا می خواهم شرحی از sms ها برای شما بنویسم . اما برای اینکه یک بار دیگر به آنها فرصت داده باشم بگذارید فردا برای شما مشتاقان بنویسم . شاید پول ما را دادند و ما هم از خیر ماجرا گذشتیم . می دانم برای شما نتیجه مهم است . هر شرکت عاقلی باشد پول را می دهد و نمی گذارد افتضاحی که کرده بالا بگیرد.

از قدیم گفتند که :

جوابِ ..........های......................................هوی
کسی که چک می زنه .....................................باید لگد بخوره
پس کسی گلگی نکنه که چرا پول تو رو خوردم......آبروی منو می بری


۱ نظر:

  1. با سلام
    اصلا محصولات این شرکت آدی کو چیز به درد نخوری است و باعث مس شود که اطلاعات شما را از موبایلتان به وسیله بلوتوث هک کنند. همچنین کلی ویروس به موبایل دیگران رفته یا از موبایل آنها به کامپیوتر کسی که دستگاه دارد برود.

    پاسخحذف