۱۳۸۹ فروردین ۸, یکشنبه

لطفا مسئولین اصل را فراموش نکنند

باز هم یک شرکت متخلف که نامش ذکر نشده است . درست است که نباید آبروی کسی را برد ، اما آیا نباید ، اشخاص و شرکت هایی که پول مردم را به یغما می برند ، معرفی کرد .

به گزارش موج ، به دليل شكايت سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان از يك شركت متخلف توليد لامپ مبني بر گران فروشي محصولات خود پرونده اي در اين خصوص تشكيل داد . پس از انجام تحقيقات مقدماتي و طي شدن مراحل قانوني پرونده جهت رسيدگي و اعمال قانون به شعبه ششم تعزيرات حكومتي استان خراسان رضوي ارسال گرديد . شعبه يادشده با توجه به محتويات موجود در پرونده تخلف انتسابي را محرز تشخيص داد و مدير شركت را به پرداخت جزاي نقدي درحق صندوق دولت محكوم نمود .

امیدوارم که مسئولین بعد از این ، مثل سابق که اصل را رها می کردند و فرع را می گرفتند ، فکر آبروی شرکت های متخلف نباشند و کمی هم فکر جیب مصرف کنندگان باشند ، تا افراد سودجو آن را خالی نکنند . این که جریمه نقدی کنند ، چه فایده ای دارد . آنقدر از مردم پول زیادی گرفته اند که حد ندارد . خوب یک مقداری از آن هم جریمه می دهند . دوباره روز از نو روزی از نو . مسئولین اگر می خواهند واقعا کاری کنند ، باید این شرکت ها را معرفی نمایند .

منبع اصل خبر : موج - خبر خوان ماه
اسفند ۱۰ , ۱۳۸۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر