۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

دادستان عمومی و انقلاب کرج اعلام کرد: جلوگیری از فعالیت 21 انبوه ساز در کرج


این خبر برای سال 83 است اما خوب است اشخاصی که می خواهند خانه دار شوند آن را بخوانند و با آگاهی بیشتری پول خود را صرف نمایند ، تا ماحصل یک عمر تلاش آنها به یغما نرود .

دادستان عمومی و انقلاب کرج اعلام کرد: 21 شرکت از 36 شرکت انبوه ساز در کرج مقررات معمول مسکن و شهرسازی را رعایت نکرده و همین امر موجب شد از فعالیت این شرکت ها جلوگیری به عمل آید . شفیع خورشید در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری مهر در خصوص تخلفات انبوه سازان کرج گفت: برای کلیه شرکت های انبوه سازی فعال در کرج پرونده تشکیل داده ایم تا تخلفات آنها را بررسی کنیم که در حین برسی 21 شرکت متخلف شناخته شدند. دادستان عمومی و انقلاب کرج افزود: شرکت های نظیر شفق ماهدشت، نگین غرب، جوان میهن، بهشت گستر، خانه سازان پرتو، نگین سازان آسایش، ره آوران خانه ساز، سنگر سازان بی سنگر و نگین مهرشهر که در سطح کرج فعالیت دارند متخلف هستند و حق هیچگونه فعالیت بخصوص تبلیغات را ندارند. وی خاطر نشان کرد: همچنین شرکت تعاونی کندر کرج نیز با تعداد دو هزار و 200 شاکی متخلف شناخته شده و برای مسئولان این شرکت قرار مجرمیت صادر شده است. دادستان عمومی و انقلاب کرج در مورد شرکت شفق و تخلفات گسترده این شرکت تصریح کرد: شرکت شفق کاربری 40 هکتار زمین کشاورزی را تغییر داده بود تا در قسمتی از آن انبوه سازی و در بخش دیگر ویلا سازی نماید. ضمن این که شرکت سنگر سازان بی سنگر اراضی کشاورزی متعلق به وزارت جهاد کشاورزی در منطقه ماهدشت را تصرف کرده بود که جلوی فعالیت این شرکت نیز گرفته شد. شفیعی در مورد مکان عمده فعالیت انبوه سازان اذعان داشت: بیشترین فعالیت این شرکت ها در منطقه فردیس کرج بوده است که به عنوان نمونه شرکت نگین 40 میلیارد ریال از مردم وجه نقد دریافت کرده بود. وی در مورد انتساب برج انبوه سازان به مقامات لشگری و کشوری گفت: بنای کار ما مبنی بر محتویات پرونده است و کسی به صرف انتسابی به مسئولان بری از جرم نیست. دادستان کرج یادآور شد: دستور پلمپ اکثر این شرکت ها صادر شده و فقط پرونده نگین مهرشهر در حال بررسی بیشتر است. شفیعی خورشید در رابطه با تشکیل شورای ماده 18 قانون آموزش و پرورش در کرج عنوان کرد: طبق این قانون هر شرکت انبوه ساز که بیش از 200 واحد مسکونی بسازد موظف به تأمین فضای آموزشی جبران خسارت در این زمینه است که ما شهردار شهرستان را موظف کرده ایم به طور جدی بر رعایت این مسئله نظارت داشته باشند.
دادستان کرج در پایان به شهروندان کرج هشدار داد نسبت به خرید واحدهای مسکونی که شرکت سازنده آنها پروانه فعالیت ، پروانه ساخت و ساز و یا اسناد مالکیت ندارند کاملاً هوشیار باشند و قبل از پرداخت هر گونه وجه از مشاوران املاک و یا مراجع قانونی شهر استعلام کنند .

منبع : http://www.karaj.info/news/shownews.asp?id=1592



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر