۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

معرفی اولین شرکت : شرکت فنی و مهندسی آذر دمیر یول شمالغرب (آدی کو) : تولید کننده دستگاه های فرستنده بلوتوث بلواسمارت


برای شروع کار ، بنده به عنوان مدیر وبلاگ اولین شرکت را معرفی میکنم

شرکت متخلف : شرکت فنی و مهندسی آذر دمیر یول شمالغرب (آدی کو) ، تولید کننده دستگاه های فرستنده بلوتوث بلواسمارت    http://www.adyco.ir/  Bluesmart
شاکی : ابوذر عسکری ، نماینده سابق این شرکت در کرج

ادی کو یک متقلب و دروغ گو است . دستگاه هایشان خراب است به طوری که 4 بار برای یک دستگاه ایراد پیش آمد و به من میگفتند ما بالای 3000 دستگاه فروختیم . شانس شماست که خراب شده است .
چند ماه پیش آگهی این شرکت را برای جذب نمایندگی دیدم . با شرکت تماس گرفتم. و پس از کلی مکاتبه نمایندگی را گرفتم. یک عدد دستگاه برنز 100 متر را از آنها خریدم ، که هم برای مشتری نمونه باشد و هم برای معرفی و تبلیغات این دستگاه استفاده شود . خلاصه دستگاه با پست به دستم رسید . طبق مانوئل آن ، سیستم را نصب کردم. اما دستگاه کار نمی کرد . پس از تماس با شرکت ، دستگاه را پس فرستادم و پس از مدتی ، دوباره یک دستگاه برای من فرستادند. دستگاه را نصب کردم . بعضی وقت ها کار می کرد و بعضی وقت ها کار نمی کرد . من چون نمایندگی را گرفته بودم ،  نمی خواستم مأیوس شوم . دوباره تماس گرفتم . آقای ببرزاده به من گفت با هزینه خودش ، یک آنتن بگیرم و روی آن نصب کنم. بعد از کلی دوندگی یک آنتن گرفتم . اما باز دستگاه بعضی وقت ها کار می کرد و بعضی موقع ها هم نه. خلاصه برای اینکه دستگاه را به بیرون از پاساژ انتقال دهم ، مجبور بودم از یک usp extender استفاده کنم . یک ماه هم این طوری صرف شد و پس از سیم کشی ، یک نفس راحت کشیدم که خوب مشکل حل شد . کلی تبلیغات طراحی کردم که با دستگاه بفرستیم . اما دریغ دریغ... .دستگاه یک ربع ساعت کار می کرد و بعد دیگر کار نمی کرد . با خودم گفتم شاید کامپیوتر ما ایراد دارد . رفتم از خانه یک کامپیوتر دیگر آوردم و سیستم را روی آن نصب کردم . اما روی کامپیوتر دوم حتی یک فایل را هم به طور کامل نمی توانست بفرستد . با آقای ببرزاده تماس گرفتم و گفتم سیستم ایراد دارد .گفت دستگاه و usp extender را بفرست ببینم چه ایرادی دارد . من گفتم می فرستم ، امتحانش کنید ولی اگر خراب بود ، من دیگر از نمایندگی شما انصراف می دهم و پولم را به من بدهید . گفت بفرست . فرستادم . حالا بعد از یک ماه ، هرچه با آقای ببرزاده تماس می گیرم یا گوشی را بر نمی دارد و یا بر می دارد و می گوید سرم شلوغ است ، بعدا با شما تماس می گیرم . خلاصه من خسته شدم . با منشی شرکت تماس گرفتم .  به من می گوید جنس فروخته شده ، پس گرفته نمی شود .
خلاصه ، این دستگاه یک سال گارانتی تعویض دارد ، اما با این همه ایراد و با وجودی که خود مدیر عامل آقای ببرزاده گفته بود اگر دستگاه ایراد داشته باشد ، پولش را به شما پس می دهیم ، پول مرا که نداده اند ، دستگاه و usp extender مرا نیز کف رفته اند . بنده در حدود 4 ماه وقت و کلی هزینه کرده ام و فقط پول دستگاه و usp extender و یک آنتن را که جمعا 310000 تومان بود ، و برای آنها فرستاده بودم را خواسته بودم ، که به من نداده اند.



نام بنده به عنوان نماینده در کرج

ضمنا در مکانهایی که از این دستگاه استفاده می کنند ، به راحتی می توانند از طریق بلوتوث اطلاعات شخصی داخل گوشی شما را ببرند و مورد سوء استفاده قرار دهند.

ضمنا دیگر مدارک را نیز در اسرع وقت خواهم فرستاد.
با تشکر ابوذر عسکری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر